Secretariaat
Organisatieonderdeel
Deze organisatie heeft geen redacteur. Organisaties zijn zelf verantwoordelijk voor het beheer van de gegevens in het Register van Overheidsorganisaties. Voor de informatie op deze pagina is geen beheerder namens de organisatie.
De gegevens kunnen verouderd zijn en zijn laatst bijgewerkt op: 21-08-2024
Op 21-08-2024 heeft de organisatie voor het laatst aangegeven dat de gegevens correct zijn. De organisatie is gevraagd om de gegevens te controleren. De laatste wijziging is op 21-08-2024 doorgevoerd.
Adresgegevens
Bezoekadres |
Geerweg 3 |
---|---|
Wijze van afspraak maken |
E-mail:
secretariaat@omnibuzz.nl
Telefoon: (046) 457 47 12 |
Contactgegevens
Telefoon | (046) 457 47 12 (algemeen) |
---|---|
secretariaat@omnibuzz.nl (algemeen) |
Onderdeel van
Organisatieonderdelen
Organisatiebeschrijving
Het secretariaat is het eerste aanspreekpunt voor zakelijke contacten, waaronder gemeenten, bestuurssecretariaten, leveranciers etc. Verder houdt het secretariaat zich onder andere bezig met:
- Het beheren van agenda's en plannen van vergaderingen.
- Het notuleren tijdens vergaderingen.
- Het organiseren van zakelijke bijeenkomsten.
- Het beheren van het archief en contracten.
- Het ondersteunen van het cliëntenpanel.
- Verzending van bestuursstukken en andere bestuurlijke communicatie