Berichten over uw buurt

Zoals vergunningen, bouwplannen en lokale regelgeving.

Dienstverlening

Zoals belastingen, uitkeringen en subsidies.

Beleid & regelgeving

Officiële publicaties van de overheid.

Contactgegevens overheden

Adressen en contactpersonen van overheidsorganisaties.

Terug naar Regionale samenwerkingsorganen

Secretariaat

Organisatieonderdeel

Deze organisatie heeft geen redacteur. Organisaties zijn zelf verantwoordelijk voor het beheer van de gegevens in het Register van Overheidsorganisaties. Voor de informatie op deze pagina is geen beheerder namens de organisatie.

De gegevens kunnen verouderd zijn en zijn laatst bijgewerkt op: 21-08-2024 Op 21-08-2024 heeft de organisatie voor het laatst aangegeven dat de gegevens correct zijn. De organisatie is gevraagd om de gegevens te controleren. De laatste wijziging is op 21-08-2024 doorgevoerd.

Adresgegevens

Bezoekadres
Geerweg 3
Wijze van afspraak maken E-mail: secretariaat@omnibuzz.nl
Telefoon: (046) 457 47 12

Contactgegevens

Telefoon (046) 457 47 12 (algemeen)
E-mail secretariaat@omnibuzz.nl (algemeen)

Onderdeel van

Organisatieonderdelen

Organisatiebeschrijving

Het secretariaat is het eerste aanspreekpunt voor zakelijke contacten, waaronder gemeenten, bestuurssecretariaten, leveranciers etc. Verder houdt het secretariaat zich onder andere bezig met:

  • Het beheren van agenda's en plannen van vergaderingen.
  • Het notuleren tijdens vergaderingen.
  • Het organiseren van zakelijke bijeenkomsten.
  • Het beheren van het archief en contracten.
  • Het ondersteunen van het cliëntenpanel.
  • Verzending van bestuursstukken en andere bestuurlijke communicatie

Meer informatie

https://www.omnibuzz.nl/overons/organogram

Deel uw feedback

Was dit de informatie die u zocht?

Waar bent u precies naar op zoek?

Wat kunnen wij verbeteren?