Klantenservice
Organisatieonderdeel
Deze organisatie heeft geen redacteur. Organisaties zijn zelf verantwoordelijk voor het beheer van de gegevens in het Register van Overheidsorganisaties. Voor de informatie op deze pagina is geen beheerder namens de organisatie.
De gegevens kunnen verouderd zijn en zijn laatst bijgewerkt op: 21-08-2024
Op 21-08-2024 heeft de organisatie voor het laatst aangegeven dat de gegevens correct zijn. De organisatie is gevraagd om de gegevens te controleren. De laatste wijziging is op 21-08-2024 doorgevoerd.
Adresgegevens
Bezoekadres |
Geerweg 3 |
---|---|
Wijze van afspraak maken |
E-mail:
info@omnibuzz.nl
Telefoon: (0900) 331 05 50 |
Contactgegevens
Telefoon | (0900) 331 05 50 (algemeen) |
---|---|
Internet | https://www.omnibuzz.nl/contact (algemeen) |
info@omnibuzz.nl (algemeen) | |
Contactpagina | https://www.omnibuzz.nl/contact |
Onderdeel van
Organisatieonderdelen
Organisatiebeschrijving
Klanten kunnen bij de Klantenservice terecht voor:
- Algemene klantinformatie
- Registreren van rekeningrijden, indicaties, hulpmiddelen, vervoerspecificaties
- Maken en verzenden van vervoerspassen
- Doorgeven van een verloren of defecte vervoerspas
- Opvragen van rittenoverzicht
- Opvragen van facturen
- Registratie van begeleidingskaarten
- Het indienen van klachten